Shopping

Idag lämnade jag allt utom pengar och leg hemma. Tog med mig Empa och drog till Örebro för att inte ha några pengar kvar när jag återvände till Degerfors. Det vart en kul dag! Shoppade massor och jag är mest nöjd med min extremt fina klocka, längtat efter att få köpa en sån, dessutom var det prissänkt så jag fick en glad överraskning när jag skulle betala. Blev två fina festklänningar också, det är alltid roligt. Dessutom tvingade Empa mig att köpa ett par benvärmare i ABSOLUT-SKRIK-ROSA! Men jag tror det kommer bli en fin kontrast till mina svarta leggins och min svarta klänning! Göör läckert!

Imorgon blir jag bil-lös, då blir det en heldag med städning och träning, tror jag! Haha man kan ju aldrig veta så noga.

Nu blir det att kolla på film, The day after tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0