Helt vanlig tisdag

Blev inget P-lopp idag, lite synd eftersom det är bra miljöträning för Stella. Men istället ska vi åka med till Tällekullen på fredag och åka sulky. Det blir roligt. Sen ska Stella och jag följa med den 17:de på the grande finale P-loppet för Empas del.

Hade prov på lag & rätt idag, det var så lätt att jag blev lite orolig att jag hade missuppfattat allt. Får hoppas att jag blir gladare på Ulla L än jag blev på Ulla A när jag får tillbaka provet. Ulla A har förresten gjort sitt sista för att förstöra mitt liv. Hon KOMMER ångra sig.

Imorgon blir det att åka skridskor, det ska bli sååå kul faktiskt. Måste komma ihåg att göra varm o'boy imorgonbitti, mums. Efter skridsko åkandet blir det bowling. Det ska bli intressant att uppleva saker som man gjorde när man var liten igen. Jaja det blir väl en "skridsko-skade-rapport" imorgon.

Resten av dagen blir det att gå ut på promenad med Stella i hennes nya täcke, städa och tvätta. Vardagsgöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0