Nystart

Otroligt nöjd med designen! Jag har varit krånglig med hur jag vill ha den och Anna har slitit och försökt få mig nöjd. Enormt tack! Nu slipper vi den där gröna tråkbloggen.
Själv håller jag tummarna för att jag ska blogga mera, allt annat vore ju en besvikelse.

Min födelsedag började bra. Fick två otroligt fina orkideér av Lollo och Elin. Har alltid velat ha sånna men inte vågat köpa dom själv för ibland så bara vill inte mina blommor leva (konstigt!), men nu när jag fått dom så måste jag göra allt för att hålla dom vid liv!
Dagen fortsatte med fullt hus, eller full lägenhet om man ska vara mer realistisk, och slutade med fulla människor på Statt och sen Max. Lite besviken på det men men, lite svårt att parta på Max enligt mig men sålänge sällskapet är nöjt så fick jag väl vara glad.

Den här dagen är väl ingen drömdag direkt. Jesus kommer nog inte kunna sitta på telefon imorgon för då kommer kunderna inte höra vad hon säger. Alltså är jag sjuk. Konstigt nog bara otroligt ont i halsen, inga andra symptom på svininfluensan som tur är!

Snart blir det promenad med mina prinsessor!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men jag var först!

2010-01-03 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0