En dag som idag

Nu sitter jag här och blir kär till rösten av Nicklas Hocker. Han är visserligen bara en liten pojke men åldern har ju tydligen inte betydelse så det kvittar ju.

Farbror Doktorn idag var självklart hemsk, precis som jag befarat. HAN VILLE HA MITT BLOD! Men då la Jesus till lite drama och så slapp hon nålen. Värdelöst dock så måste jag ner till apoteket för att hämta medicin. Men jag ORKAR verkligen inte. Kan det vara 150m dit? Men hur långt blir egentligen 150m när det är 22 minus ute! Minst en mil! Skulle behöva någon som tog hand om mig nu :$

Nicklas Hocker - Black Hole Sun <3


Kommentarer
Postat av: Anna

La till lite drama? Haha.. Knasboll. Har du inte en hund som kan ta hand om dig? Kelpies, kan inte de sånt?

2010-01-05 @ 17:58:57
URL: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0