15 piller om dagen

Det senaste dygnet har varit det, fysiskt sett, jobbigste dygnet i hela mitt liv! Jag sov inte på hela natten, inte förrns mamma kom med dunderpiller vid 10 tiden fick jag sova tills 12.15 då det var dags att bege sig till läkarn igen. Väl där så måste han hämta en läkare nr.2 för att konstatera att min trumhinna är spräckt. Fick pencilin och gick hem igen. Jag måste erkänna att jag är lite bitter över att han inte såg i tisdags att det var något galet med örat! Men nu knaprar jag iaf piller som aldrig förr, räknade ut att det blir ca 15st på en dag. Jesus som hatar både läkare och piller trivs verkligen inte i den här situationen. Det enda jag vill just nu är att blir frisk nog att kunna gå till jobbet! Tur att jag har min lilla prinsessa som älskar mig hur ont jag än har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0