Arvika

Gå och lägga sig kl 05.00 för att åka till Arvika kl 07.30, jag var inte så taggad imorse! Men det vart en trevlig dag, egentligen skulle vi bära flyttkartonger hela dagen eftersom Micke skulle flytta men han hade redan flyttat allt så det blev en chilldag. Först fika lite sen åka iväg och släppa hundarna och ta massa fina kort på dom och sen käka och sen hem igen. Det var otroligt skönt att gå in genom min dörr när jag om hem igen. Där stog min säng, precis som jag lämnade den imorse, och bara skrek efter mig. Srsy ! Tänker faktiskt ta några powernaps på rad nu, bilen är ju ingen Hästens att sova i direkt. 

Jag får låna Mickes objektiv till Frankrike! Very happy about that!! Tror inte jag hade kunnat leva med mig själv om jag hade strosat runt i Paris i 5 timmar utan kamera! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0