Snabba ryck!

I söndags så låg jag i sängen och deppade och tänkte att: "Nae, nu får det fan ta och hända nått! Tänk om man skulle ta och strunta i att köpa bil och flytta hemmifrån istället?" Kom på att mamma hade pratat om en lägenhet i samhället, en etta. Perfekt för mig egentligen. Det blev en sån där "plötsligt händer det" tanke och ringde mamma och frågade mer om lägenheten. Idag, onsdag, hämtade jag nyckeln och började flytta in mina första saker.
Impulsiv, JAG? Nehe, eller kanske lite.
Men jag är super nöjd och njuter av varje minut jag är i mitt EGET hem. Ska ju egentligen inte flytta in förrns 1 Oktober så jag har tänkt att ta flytten väldigt sakta. Aah säger jag nu och så sitter jag i lägenheten på fredag och bloggar. Nej då, jag vill göra allt i min takt och verkligen känna efter vad jag vill ha med mig dit och inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0