Skulle varit en bakissöndag!

Men för att vara bakis så måste man dricka MYCKET. Gårdagen var kul, inte för kul utan alldeless lagom, nästan tråkig. Gränsen är, som Anna hade sagt, obefintlig. Trodde inte att mina polare var så torra men men, tur att Lindgren kämpade mot strömmen!

Idag har jag iallafall äntligen städat lite och funderat igenom ett och annat. Eftersom dom flesta försvinner iväg till andra ställen nu i höst så ska jag satsa mer på Stella. Hon har sån potential som jag inte använder. Och vårt mål är att tävla till våren.

Men än så länge är det sensommar och ikväll är det bakissöndag med godis, film, Lindgren och Empa!


Sötnosan på 50års kalas!


Kvällens film, tror jag :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha gränsen ÄR obefintlig ;D

2009-08-10 @ 09:53:23
URL: http://anna13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0