Ovisst

Ja nu är Vulkan över, nu väntar hösten. Och att hösten ser oviss ut är ju inget nytt men ändå bävar jag för hur det ska bli i höst, jag ser inget ljus. Hoppas på att den bjuder på massor av överraskningar.

Någon detaljerad sammanfattning blir det nog inte av helgen, skulle bli ett alldeless för långt inlägg och jag tycker inte om sånna. Det jag tänkt sammanfatta allt med är att allt blev en berg- och dalbana, vissa stunder var toppen medans andra stunder baserades på tårar och ilska. Svårt att säga hur det blir med avtalet dock, det blev ju en delvis lyckad helg och delvis hemsk helg. Därför får bloggens läsare bestämma. Ni får kommentera för eller emot ett alkoholavtal helt enkelt.

Har en liten överraskning också men den tänker jag inte avslöja förrns jag vet hur det blir, så den som läser min blogg får se ;)

Ikväll blir det film!




Join me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0