Ååh Polly va gott! Ååh Polly va gott!

Den här dagen var en välbehövd slappar dag. Även fast jag inte drack mer än 5 klunkar TT igår så mår jag idag som om jag druckit 5 liter ren sprit. Tror min kropp automatiskt blir bakis eftersom den är så van att vara bakis minst en gång i veckan. Gårdagen påbörjades sent och höll på till tidigt söndagmorgon. Och lyckligtvis nog hade jag en trevlig kväll utan att dricka något mer än cola och vatten.

Idag har det bara blivit chill med Anna. Vi käkade pizza och handlade Polly. Ååh Polly va gott! Ååh Polly va gott! Efter det joinade Satta när vi skulle till kyrkogården för att ta en fridfull promenad. Påväg in till kyrkogården möter vi Henke som kommer i sin bil på gatan så han följde också med in. Hälsade på Sattas farfar, Henkes farmor och så självklart tände jag ett ljus hos Timmy. Det gör fortfarande ont att gå dit.

Ikväll blir det förmodligen Ice Age 3 med gänget om det inte blir för sent, jag är ju vuxen och har skaffat ett jobb som jag inte vill gå till.


Omöjligt att bara ta en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0