Lycklig

Nu har jag äntligen fått låna ett objektiv av Micke, det är jag otroligt tacksam för!

Helt underbart skönt med två veckors lov nu, bara en vecka offeciellt men jag ser även de fyra dagarna i frankrike som lov. Det ska bli galet kul att åka till mitt drömresmål Paris, visserligen bara fyra timmar där men man ska vara glad för det man får. Perfekt att ha kameran med dit också, hoppas på väldigt fina bilder och minnen. Förväntan är stor. 

Måste även skriva lite om det här underbara vädret. Solen skiner, känslorna spirar och gatorna är fulla med lyckliga människor som vill få sin del av solen. Våren är härlig! Så fort solen skiner så kommer förhoppningarna om sommaren, tror den här sommaren kommer bli den bästa någonsin.

  
Finns det hjärterum så finns det stjärterum <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Yey :) Något att läsa innan jag går och lägger mig :D Som en sagaaaa

2009-04-05 @ 00:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0