Bobbi <3

Igår blev det inget inlägg, blev nämligen för mycket att göra på kvällen. Jag är en sådan person som lyckas sammla allt jag måste göra till sista stund, så igår blev det massa tvättning och städning. Han dessutom med att röka lite pipa med Empa å Bobbi.

Lite kortfattat om igår. Stella var mer uppskruvad än någonsin men hon samlade sig lite tillslut så man kunde jobba lite med henne. Det var perfekt att träna med Pia, äntligen någon som förstår min hund! Knappast att jag själv gör det alla gånger. Fick några tips på koncentrationsövningar som passar Stella. Har bestämt mig för att försöka åka till örebro oftare och träna, jag behöver också lära mig endel.

På kvällen blev det som sagt pipa med Empa, alltid lika galet!
Ingrid - Vad hade du tänkt om du var Muhammed och satt i en grotta och hörde Guds röst?
Empa - Nu måste jag sluta med drogerna! ASG
Hahah tråkigt har man sällan med Empa!

Ikväll blir det att plugga franska, sen måste jag kolla på Andra Avenyn och förhoppningsvis hinna med en film. Det blir alltså ingen träning idag, jag mååste ta tag i franskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0