Stjärnan

Jag tror jag är världens mest stolta matte idag! Diskuterade sökträning av olika slag igår kväll, poängterade att jag inte förväntade mig så mkt av Stella men visste samtidigt att hon har förvånat mig förut. Vilken Stjärna hon ääär !!

Först figgade pappa eftersom hon känner igen honom, hon var liite osäker men inga försök att skrämma bort honom, när hon sen kände att det inte var något farligt så sprang hon fram, utan min hjälp, och där matades hon med massa godis. Andra skicket så var Camilla figg, Camilla har hon inte träffat så mkt förut, mest bara hälsat, så nu hade övningen försvårats lite. Hon löste det efter att jag hade gått ut halva vägen till figgen, väl framme så matades hon med godis igen. Hon måste älska att leta folk i skogen snart om alla matar henne med gottigt godis. På tredje och sista skicket figgade pappa igen, just för att vi skulle sluta med ett lyckande. Hon klarade det galant utan tvekan och jag är super stolt över lill skiten :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Hehe..då har dom kört lite sökövningar båda två idag och jag är lika stolt som du!!;) Kul att det fungerade:)

2008-11-16 @ 00:05:47
URL: http://flosan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0