Hammarö

Idag tog jag med mig familjen och åkte till mamma på Hammarö, vad är julen utan mammas mat? Just nu sitter jag och godkänner resultatet av mammas godisbakande, lööös knäck och helt ok ischoklad. Och självklart ska Skipper vara självisk och äta upp maten till fåglarna som mamma så snällt lagt ut, fläsksvål, muuums tkr Skipper.

Det ska bli både skönt och tråkigt att julen snart är över. Jag tror att man omedvetet ökar tempot dom här dagarna runt jul, vilket jag tkr är jobbigt, tiden går fort och det känns inte som man fick med något av julaftonen. Samtidigt älskar jag julen och som jag säkert sagt tidigare är det den härligaste oh mysigaste högtiden på året så jag tkr det är så tråkigt att det snart är ett helt år kvar tills jag kommer tillbaka till den stämningen igen. Men men livet går ju vidare.

Imorgon blir det att åka till morfar i Kristinehamn för att fira jul med hela den sidan av släkten, det ska bli roligt, jag träffar inte den sidan av släkten så ofta.

Men nu får ni ha det så trevligt resten av julen för nu ska jag hjälpa mamma med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0