Vinter

Hej!

Inte bloggat sen... aah bara kolla datum på inlägget innan. Känner väl inte att det är dags igen kanske men fick bara lust att skriva nått även fast jag inte har nått att skriva om. Man kan ju alltid prata om ingenting precis som man gör när man fördriver tid. Precis det jag gör nu faktiskt. Väntar på min lilla älskling som ska ta sig från karlskoga till örebro, hatar att hon ska åka den vägen varje dag när vägarna är som dom är men kan ju inte göra så mycket åt det, alla vill ju kanske inte bo i världsmetropolen KARLSKOGA!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötast att du tänker på mig :) Mer bloggande dock röstar jag på hihi

2010-11-29 @ 23:18:51
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0