Gråa dagar

Nu är iaf utbildningen klar, bara att bita i det sura äpplet på måndag och lära sig allt om Leverans via samtal. Känns så iaf för just nu kan jag inget. Förstår inte ens hur jag klarade provet.

Dålig dag idag, alla har sånna men den här dagen var extra jobbig för allt kom på samma gång. Det värsta jag vet just nu är att jag inte förstår mig själv. Otroligt frustrerande!

Skriver jag mera blir det bara deppigare, med tanke på tillståndet jag befinner mig i just nu så borde jag inte blogga alls. Lovade mig själv innan jag skaffade blogg att inte skriva deppiga saker men jaa, här sitter jag nu och bryter till och med mina egna löften. Usch!

Hoppas jag blir taggad på lördag för nu behöver jag fan ha lite roligt!


Muse - Bliss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0