AFV

Hur kan man inte älska AFV? Jag blir så otroligt glad av att se på sånna program! Skadeglädje eller inte? Hahah roligt är det iaf!

Ikväll blir det Let's Dance och efterlängtat FREDAGSMYYYS(!!) med mina två små älsklingar, eller snarare min lilla älskling och min STORA älskling. Hahah Skipper är lite för stor för min lägenhet, eller så är det lägenheten som är för liten. Vet inte.

100% på provet idag på jobbet. Nöjd? JA!

Imorgon blir det förhoppningsvis utgång med skojiga människor, vet ju iaf att en av dom är skojig men det är ju alltid roligt att träffa nya människor.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh Plipp!! jag saknar den gula glada svansen!

2010-01-22 @ 19:29:03
URL: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0