Mörkerdepp

Ja, jag är ingen vinterhalvårsmänniska. Där du Emma där har vi ett långt ord att skriva upp! Jag trivs inte med livet just nu men jag har väldigt svårt att sätta fingret på vad som är fel, jag har ju allt jag önskade mig. Kunde kanske träffa mina vänner lite oftare men dom finns ju bara ett telefonklick bort så det är ju inte så farligt.

Igår var det höft- och armbågsröntgen för Stellas del. Hon vägrade sova men fick tillsist ge upp efter att ha lutat sig mot veterinärens ben och fot. Ingen veterinär skräck där inte, kanske kunde få låna lite av Stellas entusiasm ibland. Och uppfödaren Pia kunde självklart inte hålla sig borta, nyfiken som hon är dök hon upp på kliniken för att titta och bedömma röntgen bilderna. Skönt att ha någon med sig eftersom jag aldrig varit med om det tidigare. Försökte ju få med Robert men han hade annat för sig. Nu är det bara att vänta med spänning på resultatet!

Och Sofie, nu ska jag väl försöka att blogga oftare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Good work!! :D hoppas de går bra me röntgen resultaten..=)

2009-11-11 @ 20:23:41
URL: http://ekcaz.blogg.se/
Postat av: Elin

Hail Sofie!

2009-11-11 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0