Stolt

Mja imorse runt 8 tiden så var jag väl mest förbannad men nu när jag tänker tillbaka så är jag en stolt kelpie ägare! Jag försov mig imorse så därför fick hundarna följa med till skolan. Jag släppte ut vildarna precis som vilken annan dag som helst. Dom sprang iväg och gjorde det dom skulle. Som tur är så har jag hunnit ner till bilen när Stella får syn på en KATT!! Jag såg nått i stil med Skippers färg komma springande, men jag hade precis sett honom vid bilen, och så såklart ett brunt streck efter. Jag fick se att det var grannens stackars katt som sprang för livet. Klockan är 8 på morgonen, jag och är super stressad eftersom jag började 8.20 och jag skulle hämta Empa innan eftersom hon är halvt handikappad.  Jag hoppas inte men jag tror att hela kvarteret vaknade, där stog jag och skrek som en idiot. Flera gånger såg jag att hon kollade på mig men fortsatte springa, hon vart lite kluven. Men precis vid tomtgränsen stannar hon och jag får till ett glädjetjut mitt i allt. Och prinsessan vänder och känner sig redo för att åka till skolan.

Lite action i tillvaron har väl aldrig skadat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Missade jag dem i skolan :'(

2009-01-14 @ 22:01:31
Postat av: anfia

Syrran lillan å farsan warroo hoppar in å säger hallå :)

2009-01-18 @ 14:59:59
URL: http://anfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0