Sthlm

Äntligen hemma, det var längesen jag hade ont i huvudet på grund av trötthet. Det har varit en stimmig dag.

Började dagen kl 05.45, måste tacka min telefon för att de tjatar på mig på morgonen faktiskt, annars hade det inte blivit något Sthlm för min del, Snooze <3
Sen sitta på bussen i några timmar, det gjorde inte så mycket, jag gillar att åka buss. Väl framme i stan så gick vi till Bluefox där jag hittade mina drömmars sjal, en svart-rosa-glittrig med hjärtan på <3. Inne på In & Finn hittade jag super söta salt och peppar kar, en modern variant av bulldogs. Måste ha en sån hund någongång! Hittade även en farsdagspresent, fast jag tänker inte avslöja vad det är här eftersom det finns spioner här som inte ska veta vad som finns i paketet. Till sist hittade jag ett svart piercing smycke till tungan <3.

På Naturhistoriska riksmuséet gick vi runt och försökte få tiden att gå tills vi skulle in på Cosmonova. Jag får tyvärr så ont i huvudet där jämt men det är kul ändå, vi såg Deep sea tror jag, den hade något med vattnet att göra iallafall. När vi kom ut från biosalen så var Empa och jag astaggade på att se den nya utställningen Rainbow animals, den handlar om homosexualitet hos djur. Till vår stora besvikelse så öppnas utställningen inte förrns på lördag!!! Har ju varit på muséet några gånger tidigare men det är lika roligt varje gång, förutom när 17 olika dagis är där med alla sina barn. Fy va stimmigt det blev! En mysig dag i Sthlm helt enkelt!  

Idag blir det tyvärr ingen träning för Stella, idag har hon fått ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0