Sjuk

Det har inte blivit så mkt bloggande eftersom jag har varit sjuk, jag har flytt från verkligheten till en egen liten tillgjord verklighet, nämligen The sims 1. Det är perfekt att göra ett låtsats liv att leva för en stund. Det har ju inte blivit någon klok hundträning i veckan heller, det är så tråkigt när man går i skolan tills det blir mörkt och sen tror man att man ska hinna ut och träna efter det. Hösten/Vintern = Värdelöst!

Men nu är jag iaf äntligen frisk så imorgon blir det sökträning/miljöträning i Storfors. Det är roligt att köra lite sök med gammelpojken det syns på honom att han älskar det. Och miljöträningen med Stella blir utmärkt, hon var ju där förra veckan så imorgon ska jag lägga in lite koncentrations övningar. Kanske prova någon enkel sökövning, vi får se. Stella har ju sina dagar då hon faktiskt inte trippar på tårna, hoppas hon har en sån dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0