Avundsjuk

Stella har fått ett nytt namn, numera heter hon Nanne Grönvall. Hon är så avundsjuk. Haha.

Och Empa är the best bitch in the whole wide world om man frågar Pippi. He loves the bubbles.

Zaarek sjunger spanking your ass and calling you Bill. Haha han vet hur man handskas med brudarna.
Med andra ord en helt vanlig dag med Empa och Jesus. Galet.

Fick Brukshunden igår och till min stora glädje fanns det ett program för HELA nästa års lydnadstävlingar. Räknade ihop 43 tävlingar som jag kan delta i, så jag har lite att välja på. Den stora dagen är ju den 5:te april, då finns det en tävling i örebro, får se vad det blir, en sak som är säker är att det ska bli spännande.

Nu har jag bestämt mig, jag ska aldrig ha 3 hundar, iallafall om två av dom är valpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0