Bilder

Det blev en bra men slitig dag idag, förstår inte varför jag bloggar nu egentligen eftersom jag känner mig som något trött efter en lång slitig dag. Men jag antar att det är Empas fel eftersom jag äntligen fick lite nya bilder på Fröken viktig.

Vi fick sålt bra idag tkr jag, 9 cerat på två timmar. Men satans va kallt det var, det kändes underbart när det var över. Så nu är det bara att vänta till skolan börjar igen så vi kommer igång med tillverkningen av vår collektionen.

Imorgon är schemat fullspäckat, först till farmor tidigt för att hjälpa henne med lite julmatlagning och efter det direkt till julhandeln och enorma köer på bergvik och efter det så blir det kompis jul här hemma hos mig, hoppas jag hinner städa lite innan dom kommer. Och sen så antar jag att det har blivit natt så då ska jag baka till farmor. Timmarna kommer rulla på bra imorgon med andra ord. Det är bra, då går tiden snabbare mot julafton!

Här kommer några nya bilder!


Jag vet inte men jag tkr hon är lite lik pappa Warroo där! Puh inte bara Flo i henne.


Alkis hund
Jo Pia, korken sitter säkert.


Rör inte MIN morot!!
Rör inte MIN morot!

Kommentarer
Postat av: Pia

Du får skaffa ett sugrör åt henne;)! GOD JUL på er!!!:D

2008-12-23 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0