Spår

Idag har Stella tagit sitt första spår, det var spännande för både henne och mig. Det ska vi fortsätta med eftersom det redan är bestämt att Stella och jag ska göra appellen nästa sommar. Längtar tills hon mognar till så vi kan börja tävla!
Under mitt lilla trendiga blogguppehåll har Stella hunnit fylla 6 månader faktiskt! I hennes ögon är hon en stor flicka nu.

Snart är det Julafton!! Mysigaste tiden på året om man frågar mig. Men det händer mycket nu innan det är lov. Prov, redovisningar och så ska jag ju vara konferenicé på julavslutningen också, det ska bli kul! Det är iallafall skönt att alla julklapparna är klara, så någon syssla är ur världen.
 
Hinner nog inte blogga så ofta nu när det är så mycket i skolan. Men som sagt, det är ju trendigt med blogguppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0