Skit dagar och sämre tider

Idag är det ingen bra dag, var tvungen att vara hemma från skolan eftersom jag fick ett magkatarr anfall imorse. Åkte till apoteket för att hämta medicin för det och dom jävlarna ville ha 245 spänn för en medicin som tidigare kostat 71kr, jag höll på att avlida! Så idag är det en helt ovanlig skitdag!

En helt vanlig sjuk konversation:

Satta: dog du av allt mitt babbel nu elelr?

Jag: neej ... jag håller på och slår mig själv .... så jag blir rädd för tanken att må dåligt .... det funkar på hundar så det funkar nog på mig med

Satta: så en hund mår inte dåligt om man slår den?

Jesus: om en hund jagar katter för att den tycker det är kul .... slår man den varje gång den ser en katt så kopplar hunden ihop katten och slaget å så vill den aldrig mer se en katt igen .... nu ska du ju inte tro att jag slår mina hundar men jag vill baka pepparkakor

Satta: hahahahaha ... okej då förstår jag

Jesus: va bra ... tror du inte det funkar på människor ?

Satta: nope

Jesus: typ som gul bil .... då blir man ju slagen ... då vill man ju inte se en gul bil igen .... eller joo det vill man för då kan man ge igen

Satta: aah fast jag får inte reaktionen att jag inte vill se en gul bil utan att jag vill klappa till idioten som kör den säriga leken hahaha

Nu kanske inte allt som är skrivet håller sig riktigt till fakta men det är sånt som händer.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag vill se en gul bil ;D

2008-12-10 @ 21:57:09
URL: http://anna13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0