Jullov

Äntligen finns det tid att ägna sig åt sig själv och hundarna. Eller ja, det kanske jag inte ska skriva förrns julen är över. Jag vill verkligen tacka min kalender, hade det inte varit för den så vette 17 vad jag hade gjort.
Imorgon är det julmarknad på torget kl 2 till 4 och sen blir det stressigt iväg till Deje för att äta middag där kl 6.

Showen igår gick bra, det var kul! Tabita(Kajsa) var bäst, hon gjorde den rollen jättebra!

Nu sitter jag och kollar på Titanic och längtar till julafton. Vid den här tiden på året blir jag som ett litet barn. Och tro det eller ej, jag TROR på Tomten! Julen är min favorit högtid, allt det mysiga och värmen inomhus och den förväntade kylan och snön utomhus som tyvärr brukar svika. Men sen har den ju sina baksidor, jag tkr inte om att lämna hundarna ensamma hemma. Jul är ju ändå jul och är det något som är viktigt på julafton så är det att ha alla runt sig, familj, släkt och vänner och så blir jag tvungen att lämna mina ögonstenar själv hemma.

Nej nu börjar det närma sig mitten av filmen, då vill jag inte se mer. Gråtandet står jag helst över idag.


God Jul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0