Swinefluu?

Nej det får vi verkligen hoppas att det inte är, jag vill ju inte dö nu! Men imorgon ska jag upp med tuppen för att ringa vårdcentralen. Senast jag var där var för ungefär 12-13 år sedan kan jag tänka mig. Jag satt och grät för att dom skulle sticka mig i fingret och tillslut fick jag en STOR nalle av mamma för att jag skulle gå med på att dom skulle få ta mitt värdefulla blod. Mina erfarenheter är alltså inte på topp och jag går verkligen inte dit frivilligt men jag orkar banne mig inte må som en slaktad säl. Sötnosarna på jobbet skrattade bara åt mig och jag tror dom flesta undrade vad jag gjorde där, eftersom jag i princip inte kan prata. MEN jag är envis, tänker fan inte ligga hemma bara för att jag är dödssjuk! Okej dödssjuk kanske är att överdriva. Men ibland får det vara synd om mig också.

Såå krya på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig din lilla tok :) fast du lät nästan lite extra sexig idag haha ;)

2010-01-04 @ 18:56:54
URL: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0