Lucky

Det blev en rolig dag i skolan idag, antingen för att jag bara fick sova 3.5 timmar inatt eller så var det red bullen som fick mig att flyga. På samhällskunskapen fick vi lära oss massor om "Nördvärn", hahah tror att Ulla L också var lite trött idag.

Men det finns en baksida av denna fantastiska dag, hon heter Ulla A! Jag tänker sträcka mig till att använda fula ord, för idag har jag varit arg. Helvetes kärringen gav mig IG och förklarade uppgifterna på typ grekiska eller något, även fast jag har följt boken till punkt och pricka så får jag IG? Hon måste väl fatta att hon inte kan hitta på sin egna kemi! Så nu har Empa och jag en plan, kan inte avslöja den här, vi fick ju lära oss allt om hur man är kriminell på bästa sätt på samhällskunskapen såå nu är det bara att börja.

Och nu tillbaka till lite solsken efter regnet! Jag har shoppat ännu mer till Stella, eftersom Empa, jag och Lindgren ska på P-lopp i örebro imorgon så var jag tvungen att skaffa ett täcke till Stella, vi ska ju vara utomhus länge och det är kallt ute. Så efter biologin blev det Grodden, jag älskar den affären för tillfället. Jag letade efter täcken i Gbg och i Örebro i helgen men inget fynd, känner att jag inte har råd med ett täcke för 400 kr. Men på Grodden hittade vi ett superfint termotäcke, perfekt storlek men ingen prislapp. Efter mycket om och men fick kassörskan fram ett pris på datorn, 219kr, men helt plötsligt kom hon på att det var REA på dom täckena, så notan slutade på 109kr. Väldigt lagom tycker jag. Nästan lite billigt, men inte mig emot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0