Idag blev det en bakissöndag!

Veckan har varit slö därför har bloggandet varit vilande. Kan även bero på att det inte hänt så mycket i veckan. Men igår hände det endel. Jag åkte cross, varvade runt på ettan typ två vändor men jag åkte cross!

På kvällen blev det klassfest. Kul att träffa några av dom igen. Hoppas på en till träff snart dit alla kan komma.

Imorse när jag vaknade runt 8 och inte kunde somna om så ville jag bara dra något gammalt över mig och försvinna från jordens yta en stund. Därför ska jag nu göra ett skriftligt avtal med mig själv, pulicera det på bloggen så att dom som läser kan påminna mig. Är så trött på det här nu!

Härmed lovar jag att jag inte ska dricka alkohol förrns efter jul!
Dispans för Vulkanmarknaden, Empas 20års fest och Lindgrens 20års fest!



Nv/Te 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0