Vår

Idag har våren visat sig på riktigt, verkligt underbart! När jag kom hem från skolan så badade jag i solsken och mumsade på min hemmagjorda melonsorbet, min favorit glass. Det har varit en bra dag idag spralligheten har spirat i både mig och hundarna!

För att fira våren lite så åkte vi till klubben en sväng. Jag var sugen på att kolla in agilitybanan lite, synd bara att man i princip måste simma över hela lerplanen för att komma fram till hindren. Väl framme så tog hon tunneln utan problem, lite slalom med lite mer problem men inget oroande och sist men inte minst provade vi A hindret för första gången. Det skulle vi inte ha gjort för jag blev så glad eftersom hon inte ens tvekade på att springa över att jag satte mig ner i leran och blev lerig och blöt, sån är jag.

Fick tillbaka mitt internet idag så nu är det slut med att återuppleva barndomstiden med modem hastigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0