Polisen

Dagen började med att klockan ringde, sånna dagar tycker jag inte om men denna dag blev en bra dag. Åkte till Villingsberg tidigt för att kolla på ett L-test, riktigt spännande! Vet inte hur jag tänkte men jag hade inte förväntat mig att gå runt med 6 poliser på banan men så blev det iallafall. Det var roligt att se hundarnas reaktioner och gå runt och prata med trevliga poliser. Det kändes lite läskigt att gå runt med massa poliser men jag vande mig tillslut. Hundarna gick bra, den ena bättre än den andra men alla är vi ju olika och så även hundar. Dagen slutade med en polishund och en väktarhund. Testet var relativt likt en korning, bara lite fler moment.

Efter Villingsberg blev det ÖBK för ett litet träningspass med Stella. Det blev inte så mycket eftersom folk hade hundar lösa som dom inte hade kontroll på, så för Stella blev det kopplet på för säkerhets skull. Men jag är nöjd ändå, miljöträning betyder så mycket för henne.

Sen avslutades dagen med ett bortglömt gympass, såååå skönt, har ju inte gymmat på 6 veckor så det var skönt att komma igång igen.


Kommentarer
Postat av: Pia

Såg ditt mess alldeles för sent!!! Kunde inte göra nåt ändå...hemma med halsont och skallebank:S

2008-11-21 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0