Fredag

Fredagen började med en chock när klockan ringde, jag tyckte att jag knappt han somna förrns jag skulle upp igen. Somande tidigt eftersom det hade varit en lång dag i Sthlm men ändå var jag jätte trött i skolan, höll på att somna på mattelektionen. När mina lektioner var slut så gick jag till min mentor för att ha utvecklingssamtal, det var roligt. Jag bad Eva att överstätta lärarnas ord till betyg, det blev ett MVG, ett VG och resten G så nu är det bara att ligga i.

Imorgon blir det förmodligen en hel dag i Storfors, träna hund hela dagen. Hoppas Stella går med på det, annars blir det så tråkigt om inte hon har lust att träna, det blir så tjatigt då. Det blir förhoppningsvis Platsliggning, Tandvisning och sen fortsätta med Linförigheten och Apporterandet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja Stella!

2008-11-07 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0